makyajj

makyaj

6 Mayıs 2014 Salı

GARNIER KUSURSUZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere son zamanlarda favori makyaj temizleyicim olan benim vazgeçilmezim haline gelen garnıerın kusursuz makyaj temizleme suyundan bahsetmek istiyorum.


Su gibi bir ürün, makyajımı güzel temizliyor.Benim için en önemlisi göz makyajımı rahatça temizleyebiliyorum.Gözümü yakmıyor.Ayrıca ürünü durulamaya gerek kalmadan kullanabiliyorum.

BIODERMA İLE KARŞILAŞTIRIRSAK


Ganıer ile tanışmadan önce bıodermayı kullanıyordum.Peki neden son zamanlarda favorim haline geldi biraz da bundan bahsedeyim. 
1) Garnıer fiyat olarak bıodermaya göre daha uygun.18 TL indirimsiz fiyatı,indirim günlerinde daha da ucuza alabilirsiniz.
2) Bıodermayla aynı etkide hatta göz makyajımı temizleme konusunda,bana göre garnıer göz makyajımı daha kolay çıkarıyor.
GELİN BİR DE ÜRÜN DETAYLARINA BAKALIM





Siz neler düşünüyorsunuz sizin fikirleriniz neler.Benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum.Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar kendinize iyi bakın hoş kalın hoşçakalın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder