makyajj

makyaj

1 Mart 2014 Cumartesi

THE BALM-SEXY MAMA TRANSLUCENT POWDER


Merhabalar bugün size çok memnun kaldığım bir üründen bahsetmek istiyorum. The balm markasının sexy mama isimli transparan pudrası.Ben bu ürüne hasta oldum,bayıldım..


Peki neden bu ürünü beğendim şöyle özetleyebilirim.Bir kere ürün taransparan pudra olduğu için fondotenimin üstünde maske gibi durmuyor. Yüzüme fondeten sürdükten sonra yağlanmaya ve parlamaya neden olan kısımları matlaştırıyor.Burada unutmamak gerekir bu pudranın amacı kapatmak değil kapatıcılığı çok az,amaç matlaştırmaktır.Ben ürünü fırça yardımıyla kullanıyorum.Gelin ürün detaylarına bakalım.




Fiyatını tam olarak hatırlayamıyorum ama 28.90 olması gerekiyor. indirim günlerinde daha ucuza alabilirsiniz.Sadece gün içinde tazelemek gerekiyor.Ben makyaj sonrası yüzümü sabitlemek amacıyla bu ürünü severek kullanıyorum.Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar kendinize çok iyi bakın hoş kalın hoşçakalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder