makyajj

makyaj

1 Mart 2014 Cumartesi

NERELERDEYDİM, HAYATIMDA NELER DEĞİŞTİ VE NEDEN YAZI PAYLAŞAMADIM

MERHABALARRRR.. yazı yazmayı ve sizi çok özledim.Neden paylaşımda bulunmadım ve sizi ihmal ettim sorularından başlayalım.Hayatımda her şey o kadar değişti ki hızına ulaşamıyorum. Gaziosmanpaşa Üniveristesi Kamu Yönetimi bölümünde okurken derslerim ilk pekte parlak değildi. Erkek arkadaşımın yanına gitmek istiyordum ve bu yüzden çalışmaya başladım.Ortalamamı biraz yükseltince de başvurup şansımı denemek istedim.Peki sonuç .. kabul edildim ve şimdi Sakaryadayım giderken aklımda o kadar çok sorular vardı ki: Acaba alışabilir miyim? Derslerimde başarılı olabilir myim? Dönemim uzar mı? Erkek arkadaşımla yakın olunca ilşiki daha çıkılmaz hal alır mı?gibi daha pek çok soru kafamı yedi durdu. Şu anda Allah'a binlerce şükürler olsun ki sıkıntım olmadı ve her şey yolunda. Bazen ben bile şöyle dönüp baktığımda nasıl cesaret edip şehrimi alıştığım yaşamı değiştirdiğime şaşırmıyo değilim:) Allah'tan sonu iyi.Hayatımın bu döneminde yazmayı ve you tube kanalımı ihmal ettim ama İnşallah telafi edeceğim.Yeni yıldan dileğim daha çok yazı yazmak ve video paylaşımı yapmak. Videolarımı  yine aynı isimle makyaj ruhun gıdası diye artırsanız çok rahat şekilde ulaşabilirsiniz.Şimdilik benden bu kadar kendinize çok iyi bakın hoş kalın hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder